رئیس مجلس شورای اسلامی در صدر هیاتی عالی رتبه وارد شهرستان لامرد شد و بازدید از پروژه‌های شاخص این دو‌ شهرستان همچنین حضور در یادواره شهدا، اهم برنامه‌های قالیباف در این سفر است.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 29 September 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، بعدازظهر امروز در صدر هیاتی عالی رتبه از طریق فرودگاه بین المللی شهدای لامرد وارد این شهرستان شد و مورد استقبال استاندار فارس، نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان استانی و محلی قرار گرفت.

وی در ابتدای ورود خود به شهرستان لامرد با حضور در گلزار شهدای مرکزی، به شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام نمود.

قرار است ساعت هشت امشب، رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره سرداران و شهدای شهرستان های لامرد و مُهر در مصلای الغدیر شهر لامرد حصور یافته و سخنرانی نماید.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در این سفر از صنایع بزرگ و مهم این دو شهرستان از جمله مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب بزرگ ترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور در لامرد، پالایشگاه گاز پارسیان و پالایشگاه سپهر پارسیان ( استحصال اتان) نیز بازدید می‌کند.

بازدید از پروژه های بزرگ همچون طرح انتقال آب از خلیج فارس به لامرد و مُهر، نیروگاه برق ۹۳۰مگاواتی غدیر، شهرک ۵۴ هزار نفری تابناک، و همچنین آغاز عملیات اجرایی محور دوم لامرد- خنج از دیگر برنامه های سفر قالیباف به لامرد و مهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار